FIREMNÍ ROZVOZ - 50 Kč

V našem blízkém okolí nabízíme také náš firemní rozvoz (můžeme Vám dovézt i zvířátka)

Platí pro lokality: Český Těšín, Albrechtice, Horní Suchá, Havířov, Karviná, Orlová
Čas rozvozu: Rozvážíme každý pátek od 12 do 17 hodin

  

OSOBNÍ ODBĚR VE VÝDEJNÍM MÍSTĚ - ZDARMA

- svou objednávku si můžete osobně vyzvednout ve výdejním místě, a to v naší kamenné prodejně Zverimex U popelky
- po objednání zboží prosím vyčkejte na informaci o připravenosti objednávky k vyzvednutí
- objednané zboží je v prodejně rezervováno tři pracovní dny od zaslání informace o připravenosti zboží k vyzvednutí
- úhrada zboží v prodejně je možná v hotovosti nebo platební kartou

 

Výdejní místo: kamenná prodejna Zverimex U popelky, Čapkova 198/11, Český Těšín 737 01
Otevírací doba: pondělí - čtvrtek: 9.00 - 17.15, pátek: 9:00 – 16:30, sobota: 8.00 - 13.00

 

DORUČENÍ přepravní firmou PPL a DPD do domu

- nákup zboží, zásilka max hmotnost 30kg - cena dopravy (PPL - 159 Kč / DPD - 149Kč)
- dobírka - 49 Kč

Zboží zasíláme na Vámi určenou adresu domů či do zaměstnání. Zásilka je doručena obvykle do 48hod. od expedice v pracovní dny od 8 do 18 hodin. O expedici zásilky je zasíláno e-mailové info a na webových stránkách společnosti PPL a DPD můžete po zadání čísla zásilky zjistit, kde se momentálně Vaše zásilka nachází.

 

DORUČENÍ přepravní firmou do PPL a DPD Parcel Shopu

- nákup zboží, zásilka max hmotnost 20kg - cena dopravy (PPL - 119 Kč / DPD - 109Kč)
- dobírka - 49 Kč

Doručení do Vámi zvoleného odběrného místa, kde si zásilku vyzvednete podle svých možností. Maximální hmotnost jedné zásilky je 20 kg. Uložení zásilky v Parcel Shopu je 7 kalendářních dní.

 

ZPŮSOBY PLATBY ZBOŽÍ

- hotově: při převzetí zboží v prodejně
- platební kartou: při převzetí zboží v prodejně
- převodem: bankovním převodem na náš účet číslo 123-9808620297/0100
- dobírkou: v hotovosti při převzetí zboží od dopravce

 

PODMÍNKY DOPRAVY

Změna přepravce
Prodávající si vyhrazuje právo ve výjimečných případech změnit přepravce včetně rozhodnutí využít k dopravě objednaného zboží vlastních prostředků. O této změně bude prodávající kupujícího vždy předem informovat.

  

Rozdělění zásilky
Prodávající si vyhrazuje právo rozdělit zásilku do více balíků, zejména v případech, kdy může jedna část objednávky ohrozit bezpečné přepravení části druhé nebo hmotnost jednoho balíku přesáhne maximální hmotnost pro přepravu, což je 30 kg pro jeden balík. V tomto případě bude cena za dopravu doúčtována dle rozdělení zásilky.

 

Změna ceny přepravy
V případě špatně zvolené ceny za dopravu, může prodávající učinit změnu bez předchozího upozornění zákazníka.

 

Poškození zásilky při přepravě
Naše firma ASR služby s.r.o. expeduje zásilku dopravci vždy nepoškozenou a zabalenou dle norem a požadavků dopravce. Za dopravu zboží vždy odpovídá dopravce a to v plném rozsahu. Pokud zjistíte při předávání zásilky přepravcem její poškození, zásilku nepřebírejte a na tuto skutečnost ihned přepravce upozorněte, ten s Vámi sepíše protokol o poškození zásilky.

 

Pokud zásilka nemá zjevné poškození obalu zvenčí, ale při rozbalení bude její obsah poškozen, je třeba, abyste neprodleně informovali přepravce o poškození obsahu a sepsali s nimi taktéž reklamační protokol. Reklamační lhůta u obchodních balíků je 2 pracovní dny. Reklamujete-li poškození zásilky při přepravě je vždy nutné zachovat kompletní obal zásilky včetně výplní! V opačném případě nemusí být reklamace uznána!!

 

V případě poškození zásilky při přepravě je nutné kontaktovat také nás na e-mail: info@zverimex-tesin.cz , abychom Vám mohli zaslat zboží nové jakmile nám přepravní společnost Vaše hlášení škody potvrdí. Za opětovné zaslaní nového zboží z důvodu poškození první zásilky již není cena za dopravu účtována.

 

Reklamační list ke stažení zde

 

Odstoupení od smlouvy ke stažení zde